Sviđa ti se? Reci nam!
Design
DESIGN KNJIGA, KATALOGA... DESIGN KNJIGA, KATALOGA... ILUSTRACIJE ILUSTRACIJE LOGOTIPOVI / POSJETNICE LOGOTIPOVI / POSJETNICE / STRIPOVI / / STRIPOVI / BANNERI BANNERI
Primjer   designa   i   prijeloma   časopisa    kojem   su   zadani   elementi:   da   na   naslovnicu   stanu   sve   rubrike   s naslovima   tema   obrađenih   u   ovom   broju   (što   je   ujedno   i   kompletno   kazalo).   Časopis   je   zamišljen   kao obrazovno-informativan s namjerom da ima trajnu uporabnu vrijednost odnosno da se čuva i skuplja.
ČASOPISI, KATALOZI...
Design   naslovnice   (reklamno   informativni   časopis)   Pored   standardnih   zahtjeva   kao   što   su   logotip   u gornjem   lijevom   uglu   ili   posebno   istaknuta   tema   broja,   zadani   su   elementi:   da   na   samu   naslovnicu   stane što   više   reklamiranih   proizvoda   i   da   su   što   veće   prikazani,   da   je   su   uz   temu   broja   navedeni   još   neki naslovi iz časopisa i da je postoji dodatni prilog časopisu te što dodatni prilog sadržava.
NASLOVNICE KNJIGA
Primjer redesigna naslovnica Lijevo: HOLOgraf Art redesign, desno: prijašnji design. Na orginalnoj naslovnici - prikazana su 3 proizvoda - loše smješteni "stoje u zraku?" - 1 naslov iz časopisa - postoji dodatni prilog? Na redizajniranoj naslovnici - prikazano je 5 proizvoda - primjereno su smješteni   jasno vidljivi i uočljivi i   pružaju dodatne informacije - 3 naslova iz časopisa - jasno vidljiv dodatni prilog   i o čemu govor
Još jedan primjer redesigna. Probajte pogoditi Koji je orginalan design, a koji HOLOgraf redesign? Koji design možete dobiti u HOLOgrafu? Koji biste Vi željeli da Vas predstavlja? Ako želite HOLOgraf (re)design nemojte nas nazvati s povjerenjem nego Provjerite naš moto!
ILUSTRACIJE
STRIPOVI
BANNERI
POSLOVNA DOKUMENTACIJA
ZAŠTITNI ZNAK I LOGOTIP
DESIGN... ...naslovnica knjiga, časopisa i kataloga plakata, bannra i prospekata ilustracija promidžbenih stripova poslovne dokumentacije logotipova web stranica i još puno više... U HOLOgraf Designu možete dobiti design svega što Vam treba kao i kod drugih, namjerno kažem, ponuđača* (pečate, posjetnice, listovne papire, omotnice, poslovne mape, diplome, pozivnice, iskaznice, ulaznice, dopisnice, • oglase, plakate, prospekte, letke, displeje, vrećice, naljepnice, etikete, rokovnike, kalendare, zastave, natpise na vozilu, • olovke, kape, majice, upaljače, šalice, • časopise, novine, knjige, • smjerokaze, znakove i obavijesti, • video spotove, prezentacije, tv reklame...) s jednom velikom razlikom. Kojom? Pogledajte naše radove jer slika govori više od riječi. *Danas svatko nudi design. Na primjer, za manje od 100 kn možete dobiti 100 komada posjetnica otisnutih "full colour", design gratis. ?!?! Koliko vrijedi Vaš design? ZAŠTO JE GRAFIČKI DESIGN TOLIKO VAŽAN? Neposredni sud o vrijednostima proizvoda, sposobnostlma tvrtki i akcija, Ijudi donose na temelju vizualnog dojma opreme proizvoda, odnosno grafičkog oblikovanja. Taj vanjski dojam često je od velike važnosti, jer treba stvoriti o sebi takvu sliku koja će pozitivno utjecati na publiku, odnosno potrošača. Bez dobroga grafičkog oblikovanja ne može se uspješno konkurirati na svjetskom tržištu. Vizualni Indentitet koji djeluje konfuzno i neuredno mora se prije ili kasnije odraziti negativno, a takvu sliku o sebi, naravno, nitko ne želi. Riječ je o općedruštvenom interesu, jer grafičko oblikovanje predstavlja s jedne strane i dio kulturnog dometa te sredine. Privreda i kultura, odnosno privredna i kulturna politika, tu imaju zajednički interes. ŠTO JE DESIGN/DIZAJN? Vrlo je teško odgovoriti na pitanje što je dizajn, kao što je teško odgovoriti na pitanje što je umjetnost, no pojednostavljeno možemo reći da je dizajn umjetničko oblikovanje predmeta za upotrebu. Iako se mnogi bave dizajnom, grafičkim dizajnom, web dizajnom... stvar nije tako jednostavna. Dizajn je primjenjena umjetnost. Donedavno su dizajneri bili školovani umjetnici: slikari ili grafičari. Riječ dizajn dolazi od engleske riječi design, a znači crtež ili skica, neka ideja izražena crtežom. Prvo korištenje izraza grafički dizajner pripisuje se Williamu Addisonu Dwigginsu 1922. g., a u širu upotrebu izraz ulazi sredinom 40-ih godina GRAFIČKI DESIGN Grafički dizajn je vrsta primijenjene umjetnosti koja najčešće uključuje kombiniranje tipografije, ilustracije, fotografije i tiska, kako bi se vizualnom komunikacijom prenijela neka ideja ili poruka, u svrhu informiranja, uvjeravanja ili educiranja. Poruku je potrebno oblikovati tako da je prepoznatljiva i razumljiva namijenjenoj publici, pritom dizajner mora voditi računa o tehničkoj izvedbi - tzv. grafičkoj pripremi. Premda uglavnom vezan uz dvodimenzionalno, uključuje i bavljenje trodimenzionalnim objektima (ambalažom, industrijskim dizajnom, dizajnom izložbenih prostora pa čak i arhitekturom). U novije se vrijeme grafički dizajn podjednako bavi i novijim tehnologijama, primjerice video-zapisima, filmom ili multimedijom. Za kvalitetan design potrebno je znanje (znanje vrijedi upravo onoliko koliko nas koštaju pogreške učinjene iz neznanja), talent (talent je bogomdan, samo ga rad pretvara u genijalnost) i iskustvo (nalaženje kraćeg i kvalitetnijeg puta). VIZUALNI IDENTITET Vizualni identitet, stil ili imidž tvrtke je skup svih aspekata koje tvrtka formira kao vlastito i prepoznatljivo. Kreira se i osmišljava grafičkim dizajnom i marketingom. Osnov vizualnog identiteta su: Naziv poduzeća zaštitni znak logotip i boje tvrtke. Potom se prosljeđuje na: 1. primarna sredstva komunikacije: listovni papir, omotnica, pečat, posjetnica, poslovna mapa, diploma, pozivnica, iskaznica, ulaznica, dopisnica... 2. medijska sredstva komunikacije: oglas, plakat, brošura, displej, vrećica, naljepnica, rokovnik, kalendar, zastava, natpis na vozilu... 3. gotove proizvode: olovka, kapa, majica, upaljač, šalica... 4. ambalažu proizvoda:  kolekcije, transportne ambalaže, etikete, privjesnice, naljepnice... 5. publikacije: časopis, novine, knjige... 6. signalistiku: smjerokazi, znakovi i obavijesti... 7. uniforme. DA, TO SVE MOŽETE DOBITI PA I PUNO VIŠE Ukratko, možete dobiti design ili redesign Vašeg postojećeg likovnog rješenja ali možemo i pomoći ako imate ideju, (ne)jasnu viziju onoga što želite, a nemate opremu i/ili znanje i/ili mogućnost da to izvedete sami, sada možete dobiti točno što želite DOBITI ĆETE DESIGN S POTPISOM JER VAŠA SLIKA JE I NAŠA SLIKA NASLOVNICE KNJIGA Kada pogledamo izlog knjižare prvo što će nas definitivno privući jest dizajn naslovnice, a onda naslov samog djela. Iz toga zaključujemo da je dizajn naslovnice iznimno važan i valja ga povjeriti profesionalnim slikarima i umjetnicima. Nažalost, danas to nije uvijek slučaj i naslovnice radi svatko, a na sreću sada ste pronašli pravo mjesto gdje možete dobiti naslovnicu knjige koju je napravio umjetnik. Ako trebate naslovnicu knjige sada možete imati jedinstveno profesionalno djelo, naslovnicu napravljenu po najvišim grafičkim standardima, bogato ilustriranu, dizajniranu da pobudi želju gledatelja, da svakako uzme Vašu knjigu u ruke i pogleda o čemu se tu radi. ILUSTRACIJE Nije ih potrebno opisivati. Ilustracije, kao što bi i trebale, govore same za sebe. Ili privlače Vašu pažnju ili ne. Ili Vam govore nešto ili ne. Ili ih želite ili ne. Ako Vam se ove sviđaju, vjerojatno možemo nešto napraviti i za Vas. Pitati ništa ne košta :) STRIPOVI Serijal promidžbenih stripova namjenjenih tiskanom i internet izdanju. Jedan duhovit, privlačan i pamtljiv način reklamiranja proizvoda. U svakom stripu je "ugrađena" internet stranica i telefon. Čitatelju se sugerira da izreže ili otisne strip, ovisno o mediju, i spremi strip odnosno korisne informacije iz stripa. Vrlo efektno, a rijetko. Naime, nije lako naći umjetnika od kojeg možete dobiti kompletno rješenje, od ideje do realizacije, no sada i vi možete privući pažnju čitateljstva pomoću ovakvog stripa i na zapamćen način predstaviti svoje proizvode. BANNERI Od medijskih sredstava komunikacije, pored oglasa, plakata, brošura, displej vrećica, naljepnica, rokovnika, kalendara, zastava, natpisa na vozilu... možete htjeti i trebati, a sada znate gdje i dobiti bannere otisnute na raznim materijalima za različite potrebe. POSLOVNA DOKUMENTACIJA Od primarnih sredstava komunikacije, osim listovnih papira, omotnica, pečata, posjetnica, poslovnih mapa, diploma, pozivnica, iskaznica, ulaznica..., za vas ćemo napraviti i dizajnirane ponude. ZAŠTITNI ZNAK, LOGOTIP I BOJE Zaštitni znak, logotip i boje tvrtke su temelj svakog daljnjeg vizuala tvrtke te ih je potrebno posebno pomno kreirati. Iako mnogi pristupaju tome "nije bitno, važno da je zadovoljena formalnost" to je nešto što Vas prati i definira, bili Vi toga svjesni ili ne. Danas će Vam logo napraviti svaki klinac, a hoće li to Vama koristiti ili štetiti?
Design TISAK LASERSKO SLIKE ILUSTRACIJE
HOLOgraf Design za produkciju i izdavaštvo djela likovne, glazbene i primijenjene umjetnosti vl. Sofija Šenica, Josipa Slavenskoga 27, HR - 10000 Zagreb, Hrvatska UVJETI KORIŠTENJA    i    PRAVILA PRIVATNOSTI holograf.design@gmail.com  /  +385 (0)91 7277 526 Personalizirani pokloni WEB SHOP: www.holograf-art.hr
TISAK LASERSKO SLIKE ILUSTRACIJE
Primjer   designa   i   prijeloma   časopisa    kojem   su   zadani   elementi:   da   na   naslovnicu   stanu   sve   rubrike   s naslovima   tema   obrađenih   u   ovom   broju   (što   je   ujedno   i   kompletno   kazalo).   Časopis   je   zamišljen   kao obrazovno-informativan s namjerom da ima trajnu uporabnu vrijednost odnosno da se čuva i skuplja.
ČASOPISI, KATALOZI...
Design   naslovnice   (reklamno   informativni   časopis)   Pored   standardnih   zahtjeva   kao   što   su   logotip   u gornjem   lijevom   uglu   ili   posebno   istaknuta   tema   broja,   zadani   su   elementi:   da   na   samu   naslovnicu   stane što   više   reklamiranih   proizvoda   i   da   su   što   veće   prikazani,   da   je   su   uz   temu   broja   navedeni   još   neki naslovi iz časopisa i da je postoji dodatni prilog časopisu te što dodatni prilog sadržava.
NASLOVNICE KNJIGA
Primjer redesigna naslovnica Lijevo: HOLOgraf Art redesign, desno: prijašnji design. Na orginalnoj naslovnici - prikazana su 3 proizvoda - loše smješteni "stoje u zraku?" - 1 naslov iz časopisa - postoji dodatni prilog? Na redizajniranoj naslovnici - prikazano je 5 proizvoda - primjereno su smješteni   jasno vidljivi i uočljivi i   pružaju dodatne informacije - 3 naslova iz časopisa - jasno vidljiv dodatni prilog   i o čemu govor
Još jedan primjer redesigna. Probajte pogoditi Koji je orginalan design, a koji HOLOgraf redesign? Koji design možete dobiti u HOLOgrafu? Koji biste Vi željeli da Vas predstavlja? Ako želite HOLOgraf (re)design nemojte nas nazvati s povjerenjem nego Provjerite naš moto!
ILUSTRACIJE
STRIPOVI
BANNERI
POSLOVNA DOKUMENTACIJA
ZAŠTITNI ZNAK I LOGOTIP
DESIGN... ...naslovnica knjiga, časopisa i kataloga plakata, bannra i prospekata ilustracija promidžbenih stripova poslovne dokumentacije logotipova web stranica i još puno više... U HOLOgraf Designu možete dobiti design svega što Vam treba kao i kod drugih, namjerno kažem, ponuđača* (pečate, posjetnice, listovne papire, omotnice, poslovne mape, diplome, pozivnice, iskaznice, ulaznice, dopisnice, • oglase, plakate, prospekte, letke, displeje, vrećice, naljepnice, etikete, rokovnike, kalendare, zastave, natpise na vozilu, • olovke, kape, majice, upaljače, šalice, • časopise, novine, knjige, • smjerokaze, znakove i obavijesti, • video spotove, prezentacije, tv reklame...) s jednom velikom razlikom. Kojom? Pogledajte naše radove jer slika govori više od riječi. *Danas svatko nudi design. Na primjer, za manje od 100 kn možete dobiti 100 komada posjetnica otisnutih "full colour", design gratis. ?!?! Koliko vrijedi Vaš design? ZAŠTO JE GRAFIČKI DESIGN TOLIKO VAŽAN? Neposredni sud o vrijednostima proizvoda, sposobnostlma tvrtki i akcija, Ijudi donose na temelju vizualnog dojma opreme proizvoda, odnosno grafičkog oblikovanja. Taj vanjski dojam često je od velike važnosti, jer treba stvoriti o sebi takvu sliku koja će pozitivno utjecati na publiku, odnosno potrošača. Bez dobroga grafičkog oblikovanja ne može se uspješno konkurirati na svjetskom tržištu. Vizualni Indentitet koji djeluje konfuzno i neuredno mora se prije ili kasnije odraziti negativno, a takvu sliku o sebi, naravno, nitko ne želi. Riječ je o općedruštvenom interesu, jer grafičko oblikovanje predstavlja s jedne strane i dio kulturnog dometa te sredine. Privreda i kultura, odnosno privredna i kulturna politika, tu imaju zajednički interes. ŠTO JE DESIGN/DIZAJN? Vrlo je teško odgovoriti na pitanje što je dizajn, kao što je teško odgovoriti na pitanje što je umjetnost, no pojednostavljeno možemo reći da je dizajn umjetničko oblikovanje predmeta za upotrebu. Iako se mnogi bave dizajnom, grafičkim dizajnom, web dizajnom... stvar nije tako jednostavna. Dizajn je primjenjena umjetnost. Donedavno su dizajneri bili školovani umjetnici: slikari ili grafičari. Riječ dizajn dolazi od engleske riječi design, a znači crtež ili skica, neka ideja izražena crtežom. Prvo korištenje izraza grafički dizajner pripisuje se Williamu Addisonu Dwigginsu 1922. g., a u širu upotrebu izraz ulazi sredinom 40-ih godina GRAFIČKI DESIGN Grafički dizajn je vrsta primijenjene umjetnosti koja najčešće uključuje kombiniranje tipografije, ilustracije, fotografije i tiska, kako bi se vizualnom komunikacijom prenijela neka ideja ili poruka, u svrhu informiranja, uvjeravanja ili educiranja. Poruku je potrebno oblikovati tako da je prepoznatljiva i razumljiva namijenjenoj publici, pritom dizajner mora voditi računa o tehničkoj izvedbi - tzv. grafičkoj pripremi. Premda uglavnom vezan uz dvodimenzionalno, uključuje i bavljenje trodimenzionalnim objektima (ambalažom, industrijskim dizajnom, dizajnom izložbenih prostora pa čak i arhitekturom). U novije se vrijeme grafički dizajn podjednako bavi i novijim tehnologijama, primjerice video-zapisima, filmom ili multimedijom. Za kvalitetan design potrebno je znanje (znanje vrijedi upravo onoliko koliko nas koštaju pogreške učinjene iz neznanja), talent (talent je bogomdan, samo ga rad pretvara u genijalnost) i iskustvo (nalaženje kraćeg i kvalitetnijeg puta). VIZUALNI IDENTITET Vizualni identitet, stil ili imidž tvrtke je skup svih aspekata koje tvrtka formira kao vlastito i prepoznatljivo. Kreira se i osmišljava grafičkim dizajnom i marketingom. Osnov vizualnog identiteta su: Naziv poduzeća zaštitni znak logotip i boje tvrtke. Potom se prosljeđuje na: 1. primarna sredstva komunikacije: listovni papir, omotnica, pečat, posjetnica, poslovna mapa, diploma, pozivnica, iskaznica, ulaznica, dopisnica... 2. medijska sredstva komunikacije: oglas, plakat, brošura, displej, vrećica, naljepnica, rokovnik, kalendar, zastava, natpis na vozilu... 3. gotove proizvode: olovka, kapa, majica, upaljač, šalica... 4. ambalažu proizvoda:  kolekcije, transportne ambalaže, etikete, privjesnice, naljepnice... 5. publikacije: časopis, novine, knjige... 6. signalistiku: smjerokazi, znakovi i obavijesti... 7. uniforme. UKRATKO Možete dobiti design ili redesign Vašeg postojećeg likovnog rješenja ali možemo i pomoći ako imate ideju, (ne)jasnu viziju onoga što želite, a nemate opremu i/ili znanje i/ili mogućnost da to izvedete sami, sada možete dobiti točno što želite DOBITI ĆETE DESIGN S POTPISOM JER VAŠA SLIKA JE I NAŠA SLIKA NASLOVNICE KNJIGA Kada pogledamo izlog knjižare prvo što će nas definitivno privući jest dizajn naslovnice, a onda naslov samog djela. Iz toga zaključujemo da je dizajn naslovnice iznimno važan i valja ga povjeriti profesionalnim slikarima i umjetnicima. Nažalost, danas to nije uvijek slučaj i naslovnice radi svatko, a na sreću sada ste pronašli pravo mjesto gdje možete dobiti naslovnicu knjige koju je napravio umjetnik. Ako trebate naslovnicu knjige sada možete imati jedinstveno profesionalno djelo, naslovnicu napravljenu po najvišim grafičkim standardima, bogato ilustriranu, dizajniranu da pobudi želju gledatelja, da svakako uzme Vašu knjigu u ruke i pogleda o čemu se tu radi. ILUSTRACIJE Nije ih potrebno opisivati. Ilustracije, kao što bi i trebale, govore same za sebe. Ili privlače Vašu pažnju ili ne. Ili Vam govore nešto ili ne. Ili ih želite ili ne. Ako Vam se ove sviđaju, vjerojatno možemo nešto napraviti i za Vas. Pitati ništa ne košta :) STRIPOVI Serijal promidžbenih stripova namjenjenih tiskanom i internet izdanju. Jedan duhovit, privlačan i pamtljiv način reklamiranja proizvoda. U svakom stripu je "ugrađena" internet stranica i telefon. Čitatelju se sugerira da izreže ili otisne strip, ovisno o mediju, i spremi strip odnosno korisne informacije iz stripa. Vrlo efektno, a rijetko. Naime, nije lako naći umjetnika od kojeg možete dobiti kompletno rješenje, od ideje do realizacije, no sada i vi možete privući pažnju čitateljstva pomoću ovakvog stripa i na zapamćen način predstaviti svoje proizvode. BANNERI Od medijskih sredstava komunikacije, pored oglasa, plakata, brošura, displej vrećica, naljepnica, rokovnika, kalendara, zastava, natpisa na vozilu... možete htjeti i trebati, a sada znate gdje i dobiti bannere otisnute na raznim materijalima za različite potrebe. POSLOVNA DOKUMENTACIJA Od primarnih sredstava komunikacije, osim listovnih papira, omotnica, pečata, posjetnica, poslovnih mapa, diploma, pozivnica, iskaznica, ulaznica..., za vas ćemo napraviti i dizajnirane ponude. ZAŠTITNI ZNAK, LOGOTIP I BOJE Zaštitni znak, logotip i boje tvrtke su temelj svakog daljnjeg vizuala tvrtke te ih je potrebno posebno pomno kreirati. Iako mnogi pristupaju tome "nije bitno, važno da je zadovoljena formalnost" to je nešto što Vas prati i definira, bili Vi toga svjesni ili ne. Danas će Vam logo napraviti svaki klinac, a hoće li to Vama koristiti ili štetiti?
web shop: www.holograf-art.hr mail: holograf.design@gmail.com    tel: 0917277526 - Sofija
Design
HOLOgraf Design za produkciju i izdavaštvo djela likovne, glazbene i primijenjene umjetnosti vl. Sofija Šenica, Josipa Slavenskoga 27, HR - 10000 Zagreb, Hrvatska UVJETI KORIŠTENJA    i    PRAVILA PRIVATNOSTI holograf.design@gmail.com  /  +385 (0)91 7277 526 Personalizirani pokloni WEB SHOP: www.holograf-art.hr
Sviđa ti se? Reci nam!
Design